Gadgeturile — o tendință în crestere pe segmentul de produse pentru copii
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează până la finalul anului o majorare de circa 7% a ponderii vânzărilor de gadgeturi destinate îngrijirii și sănătății bebelușilor, față de 2017. Concluziile au fost trase în urma participării companiei la cea de-a 50-a ediție a “Baby Expo”, prima și cea mai longevivă expoziție dedicată bebelușilor, copiilor până în cinci ani, precum și viitorilor și proaspeților părinți.
“Aceste evenimente sunt un moment perfect pentru a ne întâlni cu clienții noștri și a lua pulsul pieței. Gadgeturile reprezintă o tendință extrem de puternică pe segmentul produselor de îngrijire a copiilor până în trei ani. Am observat o creștere accelerată a interesului părinților pentru dispozitivele de monitorizare sau de protecție a bebelușilor. Tendința ascendentă este vizibilă față de anul trecut și se va reflecta în creșterea volumului de vânzări înregistrat în 2018. De asemenea, și numărul viitoarelor mame care au venit la Baby Expo a crescut cu aproximativ 30% față de ediția trecută. În timp ce în toamna lui 2017 au vizitat salonul circa 870 de gravide, acum au venit în jur de 1100 de viitoare mame.”, a declarat Delia Popa, Director de Marketing al Superfood Company.
Noua generație de gadgeturi specializate
Printre gadgeturile din portofoliul Superfood Company se numără produsele din gama Alecto, denumire sub care sunt comercializate și cântare digitale pentru copii, cu conexiune bluetooth la o aplicație gratuită pe telefonul mobil, pentru a putea monitoriza cu ușurință evoluția bebelușului din punct de vedere al greutății, înălțimii și circumferinței craniene. Aceste date pot fi ulterior comparate cu graficele de creștere furnizate de OMS (Organizația Mondială a Sănătății), utilizate și de medicii pediatri. În gama Alecto se regăsesc și termometre care măsoară rapid și precis temperatura apei de baie și a mediului ambiant, precum și căști cu rol de protecție împotriva zgomotelor puternice, ideale pentru concerte sau activități în locuri cu un grad ridicat de poluare fonică.
Pentru că și părinții trebuie să aibă grijă de sănătate, Superfood Company aduce o noutate pe piață: tensiometrul cu EKG marca Medel. Acesta este destinat utilizării la domiciliu și este ușor de conectat la telefonul mobil, prin bluetooth. Aplicația înregistrează toate măsurătorile efectuate și oferă posibilitatea de a vedea o medie a valorilor obținute de-a lungul unor perioade mai lungi de timp.
Cărucioare și sisteme de siguranță
În categoria gadgeturilor se găsesc și noile cărucioare compacte de la Cam, care se pot plia în așa fel încât să ocupe foarte puțin loc și care pot fi transportate asemenea unor genți de voiaj cu rotile.
Din ce în ce mai căutate sunt și sistemele de siguranță, folosite pentru protejarea copilului în casă sau în mașină. Gama Dreambaby, distribuită de Superfood Company, cuprinde numeroase produse care fac viața părinților mai liniștită: covorașe antiderapante cu senzor de temperatură pentru baie, protecții pentru prize, oglinzi ajustabile pentru tetiera banchetei auto, chingi de siguranță pentru mobilier etc.
“Cele mai importante tendințe pe segmentul de produse pentru îngrijirea copiilor sunt, în afara gadgeturilor destinate atât copiilor, cât și părinților, cărucioarele cât mai ușoare și simplu de pliat, precum și sistemele de protecție destinate casei și mașinii. Mă bucură să văd că părinții sunt tot mai bine informați și mai preocupați atât de calitatea hranei copiilor, cât și de toate produsele destinate îngrijirii lor.” — Delia Popa
„Noi am participat la toate edițiile Baby Expo, precum și la discuțiile care au dus la inițierea organizării sale, așadar ne simțim foarte legați de acest eveniment și suntem mândri că a ajuns o manifestare emblematică pentru industria de profil. Din îndelungata experiență a participării la acest târg, am observat că toate tendințele care se prefigurează aici, se concretizează în perioada următoare. Așadar, cred că vom asista la o majorare semnificativă a vânzării de gadgeturi și de produse bine țintite către anumite nevoi specifice ale copiilor”, a conchis Delia Popa.