Piața produselor de îngrijire pentru copiii mici înregistrează o majorare de circa 5% în 2018

Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani a înregistrat o creștere de aproximativ 5% în 2018, comparativ cu 2017, conform analizelor Superfood Company.

Urmând tendința locală, cifra de afaceri a companiei s-a majorat la rândul său cu 8% față de anul trecut, atingând valoarea de 105 milioane lei (22,5 milioane euro), pe fondul creșterii consumului şi a intensificării preocupării românilor pentru achizițiile destinate copiilor.

Ritm de dezvoltare peste nivelul pieţei pe care acţionăm

“Așa cum prognozam, piața produselor de îngrijire a copiilor până în trei ani și-a menținut stabilitatea în 2018, ba chiar a crescut ușor. Principalii factori care au dus la această majorare sunt consumul, care a continuat să fie ridicat, și atenția tot mai mare pe care românii o acordă produselor destinate copiilor. Superfood Company a avut un ritm de dezoltare peste nivelul pieţei, reușind astfel să creștem cota de piață pentru mai multe game, printre care se află Baby Nova, gamă ce cuprinde produse de puericultură mică, Organix, produse alimentare ecologice sau Colief, suplimentul alimentar împotriva colicilor”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Consumatorii caută calitatea

Potrivit reprezentanților Superfood Company, una dintre cele mai puternice tendințe, manifestate la nivelul pieței în 2018, a fost migrarea consumatorilor spre produsele de o calitate mai bună. Acest trend a fost susținut atât de stabilizarea pieței, cât și de creșterea preocupării consumatorilor pentru o alimentație bio și pentru creșterea calității vieții, la nivel global și local.

Superfood Company a urmat tendințele pieței și a consolidat și extins portofoliul de produse pentru toate gamele din segmentul calitativ superior. Din punct de vedere al vânzărilor, la nivelul companiei, clasamentul este condus de Baby Nova produse de puericultură mică, urmată de Organix produsele alimentare ecologice, Colief Infant Drops supliment alimentar împotriva colicilor, scutecele Huggies și produsele pentru sănătate din gama Medel.

Creşteri de 7% pentru puericultură

În ceea ce privește piața produselor pentru copii până în trei ani, la nivel național, sectorul de puericultură mică a avut cea mai importantă dezvoltare din punct de vedere al vânzărilor. Aceasta a înregistrat o creștere de circa 7%, în comparație cu 2017. In 2018 aceasta a ajuns la o valoare estimată de aproximativ 16 milioane de euro (344,2 milioane lei).

Strategia de consolidare și dezvoltare a companiei a inclus, în 2018, aducerea de noi branduri în portofoliu.  Este vorba de Babyworks, Dreambaby și Nattou.

Cele trei noi game cuprind o varietate de produse:

  • articole pentru siguranţa copilului acasă
  • jucării moi din pluş
  • accesorii pentru somn
  • produse de unică folosinţă ce uşurează viaţa mamelor
Precedentul Gadgeturile — o tendință în crestere pe segmentul de produse pentru copii

Publicat în: Articole - 17 / 01 / 2019

Termeni și condiții | Politica de confidențialitate