Piața alimentelor ecologice pentru sugari și copii, în 2018

Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice, destinate sugarilor și copiilor cu vârste între 0 și 3 ani. Valoarea totală a acestei nișe de piață se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei.

Superfood Company face parte dintre jucătorii importanți din sectorul alimentației ecologice pentru sugari şi copii, având un portofoliu din care face parte și marca Organix, care înregistrează o cotă de piață de 20%, în acest moment. Piața alimentelor pentru sugari și copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit estimărilor Superfood Company.

Creșterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari și copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă și al părinților, în special, pentru a le oferi copiilor o alimentație echilibrată, fără adaosuri inutile și dăunătoare.

“Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendință globală care a început să fie resimțită și pe plan local. Este esențial să le asigurăm copiilor o alimentație perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării. Unul dintre principiile de bază în crearea gamei Organix a fost acela că orice om merită, încă din copilărie, să consume produse sănătoase și gustoase. Toate alimentele din această gamă sunt gândite conform standardului No Junk Promise, adică mâncare curată, benefică dezvoltării optime a copiilor” – Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Organix — produse alimentare naturale pentru copii mici

Gama de produse Organix a fost lansată în 1992, este în portofoliul Superfood Company din anul 2012, iar în 2017 a înregistrat o creștere de 20%. Estimările pentru anul în curs vizează continuarea tendinței ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ținând cont de dinamica actuală a pieței. Organix este o gamă de produse alimentare ideală pentru începerea și continuarea diversificării alimentației bebelușului, încă de la șase luni. Printre categoriile de produse Organix se numără:

  • cereale ecologice, cu sau fără fructe, care au texturi diferite, adaptate diferitelor gusturi;
  • piureuri ecologice ambalate astfel încât fiecare pahar să asigure una dintre cele cinci porții de fructe recomandate de medici pentru consumul zilnic;
  • rondele ecologice din orez și porumb expandat, ușor de ținut în mână, perfecte pentru ca bebelușii să descopere singuri gusturile și texturile pe care le vor regăsi în mâncarea pentru adulți;
  • biscuiți ecologici fără zahăr adăugat, cu textură fină și gust extrem de plăcut, ușor de manevrat și de mușcat;
  • batoanele ecologice din ovăz integral și fructe, fără adaos de zahăr, care asigură eliberarea treptată de energie;
  • diferite gustări sănătoase de tip snacks-uri (stixuri din porumb expandat, popcorn din porumb expandat și fără nucleu tare etc. – toate aceste produse nu conțin adaos de sare).

Produsele Organix sunt disponibile în majoritatea magazinelor din rețelele IKA, iar pe etichete este specificat, pentru fiecare categorie în parte, cărei etape a diversificării alimentației îi aparțin.

Precedentul Superfood Company înregistrează o creștere a cifrei de afaceri de aproape 10%, în 2017
Următorul Gadgeturile — o tendință în crestere pe segmentul de produse pentru copii

Publicat în: Articole - 4 / 01 / 2019

Termeni și condiții | Politica de confidențialitate